Handel jest niezwykle wymagającym elementem biznesu. W dobie ogromnej konkurencji, aby utrzymać pozycję swojej firmy na rynku, należy być na bieżąco z obowiązującymi metodami sprzedaży, stosowanymi w celu osiągnięcia spodziewanych rezultatów.
Podnoszenie kwalifikacji i praktycznych umiejętności pracowników firmy
Najlepszą inwestycją w rozwój i osiąganie coraz lepszych efektów firmy. Pracownicy, którzy mają za zadanie sprzedać usługę lub produkt w trakcie rozmowy telefonicznej, powinni charakteryzować się umiejętnościami, pozwalającymi efektywnie rozmawiać z potencjalnym klientem.
Trafiliśmy w internecie na szkolenie ze sprzedaży telefonicznej, w którym warto zwrócić uwagę na podział części teoretycznej i praktycznej. Świetnym pomysłem jest podział, zakładający 20% czasu na teorię i 80% czasu na zajęcia praktyczne, gdzie pracownik będzie miał możliwość swobodnego przećwiczenia niezliczonych wariantów sytuacji, które mogą go spotkać w rozmowie. Pracownik pozna tajniki budowania strategii w relacji z klientem, elementów rozmowy, które pozwolą skutecznie przedstawić ofertę, skutecznie argumentować zalety produktu, sposoby rozmowy z klientami trudnymi oraz możliwości zakończenia rozmowy.
Szkolenie z technik skutecznej sprzedaży telefonicznej
Trwa przez osiem godzin, realizowane jest w ciągu jednego dnia, słuchacz otrzymuje niezbędne materiały oraz dostęp do napojów i posiłku.
Dzięki szkoleniu, pracownicy umocnią swoją pewność siebie, poprzez ćwiczenia w grupach oraz indywidualne, skorzystają z możliwości case studies. Słuchacze szkolenia zostaną zaznajomieni z zagrożeniami, jakie niesie za sobą sprzedaż telefoniczna, przedstawione zostaną sposoby radzenia sobie z zagrożeniami w postaci odmów, obraźliwych uwag, drażniących odpowiedzi. Jeżeli rozwój firmy jest kwestią priorytetową, warto zrozumieć, że najważniejszą inwestycją są kompetencje pracowników. Nieustanne podnoszenie kwalifikacji umacnia samoocenę i mocną pozycję w społeczeństwie, zawodowym również. Gdy pracownicy będą świadomymi, pewnymi siebie rozmówcami, stosującymi odpowiednie techniki sprzedaży telefonicznej, z pewnością osiągną doskonałe rezultaty, przynoszące firmie realne korzyści.
Każda firma, opierająca się o sprzedaż telefoniczną, zatrudniająca telemarketerów, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów bądź pracowników BOK, powinna dbać o wysoki poziom rozmów, przeprowadzanych przez pracowników. Sprawne przeprowadzenie bogatej w merytoryczny przekaz rozmowy, połączonej z przedstawieniem oferty, z dużym prawdopodobieństwem okaże się sukcesem.