Częstym widokiem w wielu miastach Polski i krajów zachodu są ludzie rozdający ulotki. Taka forma promocji jest szeroko praktykowana z kilku powodów. Przede wszystkim jest to reklama, która dociera bezpośrednio do klienta, ale jest stosunkowo tania w przeliczeniu na ilość rozdanych informacji promocyjnych. Co, jeżeli firma nie chcę nikogo zatrudniać, ale ma ciekawe ulotki reklamowe lub książeczki informacyjne w swojej ofercie. W takim przypadku istnieje możliwość zastosowania stojaków na ulotki. Nie będą one wymagały stałej wypłaty. Za to będą umiarkowanym, pasywnym źródłem informacji i reklamy dla przechodzących obok ludzi. Stojak na reklamy, który będzie postawiony w odpowiednim miejscu, z pewnością spełni swoje funkcje. Tylko jaki sprzęt wybrać dla swojej firmy?
Stojak na ulotki – różnorodność
Stojaki na ulotki występują w olbrzymiej liczbie kolorów i rodzajów. Od zupełnie małych, wielkości dłoni z kieszeniami na wizytówki, do stojaków dużych, wielkości człowieka oraz kompleksowych z wieloma kieszeniami. Często z przegrodami na wyróżnianie danych informacji dla przechodzących obok ludzi. Zbudowane one są z takich materiałów jak przeźroczyste plastiki, aluminium, plastiki kolorowe, a nawet drewno. Oczywiście będzie to wpływało na ostateczną cenę produktu, który wybierzemy dla siebie. Plastiki są najczęściej najtańsze, dalej aluminium i oczywiście drewno. Bardziej rozbudowane stojaki są bardzo proste w obsłudze zarówno dla ekipy uzupełniającej ulotki czy reklamy, jak i dla zainteresowanych przechodniów.
Stojaki na ulotki a Twój biznes
Stojaki na ulotki są niezwykle przydatnymi narzędziami w firmie. Klient czekający na spotkanie biznesowe lub konsultację może zająć sobie czas, zapoznając się z dodatkową ofertą, lub jakąś ciekawą akcją informacyjną. Jeżeli stojak zostanie odpowiednio postawiony w widocznym dla każdego miejscu. Jeśli będzie to miejsce, które charakteryzuje się, tym, że ludzie często przechodzą obok niego. Może być to idealne pole do umiejscowienia. Wybranie stojaka adekwatnego do potrzeb firmy czy biura jakiegokolwiek typu jest stosunkowo proste. Wybór zależy oczywiście od ilości wyprodukowanych materiałów informacyjnych lub reklam. Jeżeli wybrany został stojak, który ma funkcje umiejscowienia poszczególnych egzemplarzy ulotek przed resztą tym lepiej! Niekiedy ulotki nachodzą na siebie przesłaniając oglądającym, co zawierają. Stojak z taką możliwością będzie jasno eksponował dany typ reklamy, nie pozostawiając klientowi miejsca na domyślanie się i sprawdzanie co może zawierać reklamówka.
Źródło: http://www.brooklyn.pl/Stojaki-na-ulotki/stojaki-na-ulotki.html