Zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa często decydują się na wykorzystanie gadżetów reklamowych w celu promocji swojej działalności, nawiązania silniejszej więzi z odbiorcami oraz zdobycia nowej grupy odbiorców. Jednym z najpopularniejszych gadżetów są długopisy z nadrukiem, zawierające logotyp spółki lub inny charakterystyczny znak.
Różnorodność długopisów reklamowych
Długopisy reklamowe to niezwykle różnorodny nośnik reklamy – bez najmniejszego problemu można zamówić długopis w dowolnej kolorystyce, a także wykonany ze wskazanego materiału. Oczywiście najczęściej wybierane są te plastikowe lub metalowe, jednak na rynku można znaleźć długopisy drewniane lub utrzymane w trendzie eko – papierowe.
Długopisy oferują również mnogość funkcji, oczywiście poza możliwością wykorzystania ich jako narzędzia piśmienniczego. W sklepach można napotkać modele wyposażone we wskaźniki, końcówki do obsługi urządzeń dotykowych oraz nośniki pamięci typu USB. Ta ogromna różnorodność sprawia, że niezwykle łatwo jest dopasować ten nośnik reklamowy zarówno do swoich potrzeb, jak i do oczekiwań konsumentów.
Zalety długopisów reklamowych
Ogromny wybór dostępnych modeli to nie jedyna zaleta długopisów z nadrukiem reklamowym. Są one często wybierane przez przedsiębiorców ze względu na cenę – należą do jednych z tańszych form reklamy, a jednocześnie wykazują się wysoką skutecznością.
Skąd wynika ich skuteczność? Z samej formy gadżetu – długopis jako narzędzie do pisania jest przedmiotem codziennego użytku o wysokiej funkcjonalności. Konsumenci go potrzebują i wykorzystują niezwykle często i w różnych miejscach – w pracy, w szkole, w domu. Po otrzymaniu długopisu reklamowego nie pozbędą się go szybko – tak jak to bywa w przypadku ulotek reklamowych. Zostanie on z nimi przez dłuższy czas i będzie wiernie służył w codziennych notatkach. Jednocześnie będzie również w subtelny i nienachalny sposób przypominał o danej firmie lub marce, dzięki profesjonalnie wykonanemu nadrukowi. Taka forma reklamy jest niezwykle przyjazna dla konsumenta, stwarza bowiem pozytywny rodzaj więzi między marką a klientem.
Dystrybucja długopisów reklamowych
W jaki sposób dysponować posiadanymi zasobami długopisów tak, by jak najlepiej spełniały one swoją rolę? Dystrybucja powinna być prowadzona w przemyślany sposób, w odpowiednich warunkach i miejscach. Z powodzeniem można rozdawać firmowe długopisy na wszelkich spotkaniach biznesowych, konferencjach, targach, warsztatach oraz szkoleniach. Klient wchodzący do oddziału firmy w celu załatwienia swoich spraw również może zostać obdarowany takim gadżetem reklamowym. Dobrym pomysłem może okazać się również włączenie długopisów do drobnych upominków dla dostawców oraz firm partnerskich, czy też po prostu dystrybucja wśród własnych pracowników. Oni również chętnie będą korzystać z firmowego gadżetu, przy okazji przyczyniając się do wzrostu rozpoznawalności marki, dla której na co dzień pracują. Możliwości jest naprawdę wiele – najważniejsze, by gadżet trafił w ręce konsumenta.
Tekst powstał dzięki materiałom dostarczonym przez firmę Pola Studio